19. ožujka 2020. Kako je jutros i najavljeno, središnja poslovnica za odnose s korisnicima Zagrebačkog holdinga i ovisnih trgovačkih društava, tijekom aktualnih okolnosti,
poslovanje je u potpunosti prilagodila nastaloj situaciji i mjerama resornih tijela.
Građane molimo da do daljnjeg
primarno koristite elektroničke usluge kojima se može pristupiti putem internetske stranice holdingcentar.zgh.hr i sustava e-građani.
Građanima koji se ipak odluče na dolazak - Centar za korisnike u Ulici grada Vukovara 41 asistenciju pruža u najvećoj trenutno raspoloživoj mjeri!
Osiguran je posebno štićeni prostor s internom govornom vezom, uređaj za automatsko plaćanje, izolirano mjesto za ispunjavanje zahtjeva te poštanski pretinac za pisane predstavke. U prostoru smije istovremeno boraviti jedna osoba.
Tako organizirane usluge dostupne su radnim danom od 7.30 do 15.00 sati.
Ipak, preporučujemo elektroničku razmjenu dokumentacije koja se može poslati putem elektroničke pošte i adrese
holding.centar@zgh.hr .
Sve kompleksnije usluge informiranja, podrške i savjetovanja moguće su uz prethodnu najavu kroz Pozivni centar, čiji su agenti raspoloživi 24 sata dnevno na broju 072 500 400. Preporučujemo, s našim se zaposlenicima,
uoči dolaska, konzultirajte o razlogu posjeta. U najkraćem mogućem roku osigurat će se potrebna udaljena ili izravna realizacija usluge.
Uz ograničenu korisničku zonu, a u neposrednoj blizini ulaza u poslovnicu, smješten je Pokretni ured u kojem se također mogu platiti računi, ali bez ulaska u specijalizirano vozilo koje trenutno ne obilazi rasporedom predviđene gradske lokacije.
Transakcije kod djelatnika omogućene su radnim danom od 7.30 do 15.00 sati.
Izdavanje različitih potvrda osigurano je također elektroničkim putem, a iste će biti ovjerene naprednim elektroničkim potpisom.
Nastojeći u ovom kontekstu osigurati što jednostavnije poslovanje i širok spektar podrške, zahvaljujemo svim sugrađanima na razumijevanju tijekom naših mjera odgovornosti prema cjelokupnoj zajednici!