Način podnošenja pisanog prigovora
Rješavanje pisanih prigovora na nezadovoljstvo pruženom uslugom ili poslovanjem Društva i povezanih društava s korisnikom usluge, u nadležnosti je stručnih tijela Grupe ZGH.
Pisani prigovor na pružene usluge i račun društva Zagrebački holding možete podnijeti osobno u našim poslovnicama Holding centra, Ulica grada Vukovara 41 i Dubečka 2 te putem pošte na adresu:
Zagrebački holding d.o.o.
Ulica grada Vukovara 41
10000 Zagreb.
Putem elektroničke pošte možete podnijeti prigovore vezane uz pružanje usluga i
Molimo da u pisanom prigovoru navedete sljedeće informacije:
- ime i prezime korisnika usluge koji podnosi prigovor,
- sistemski broj obveznika i objekta, šifru kupca i sl. te
- adresu elektroničke pošte ili poštansku adresu na koju želite zaprimiti odgovor na prigovor.
S obzirom na vrstu prigovora, dodatno je potrebno dostaviti podatke o:
- obračunskom razdoblju (račun) za koje podnosite prigovor i/ili
- okolnostima zbog kojih podnosite prigovor i datumu nastanka istih i/ili
- poslovnici/šalteru na kojem je pružena usluga ili prodana roba u vezi koje podnosite prigovor i sl..
Način podnošenja pisane reklamacije
U slučaju kada je korisnik usluge nezadovoljan odgovorom stručnih tijela na pisani prigovor ili nije dobio odgovor na pisani prigovor u propisanom roku, može uputiti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača.
Povjerenstvo je nadležno isključivo za razmatranje reklamacija koje se odnose na javne usluge, sukladno važećem Zakonu o zaštiti potrošača u trenutku podnošenja reklamacije, i nije nadležno za odlučivanje o drugim zahtjevima.
Više o Povjerenstvu i načinu podnošenja reklamacije dostupno je na
poveznici.