Podnošenje prigovora

Način podnošenja pisanog prigovora
 
Rješavanje pisanih prigovora na nezadovoljstvo pruženom uslugom ili poslovanjem Društva i povezanih društava s korisnikom usluge, u nadležnosti je stručnih tijela Grupe ZGH.
 
Pisani prigovor na pružene usluge i račun društva Zagrebački holding možete podnijeti osobno u našim poslovnicama Holding centra, Ulica grada Vukovara 41 i Dubečka 2 te putem pošte na adresu:
Zagrebački holding d.o.o.
Ulica grada Vukovara 41
10000 Zagreb.
 
Putem elektroničke pošte možete podnijeti prigovore vezane uz pružanje usluga i  
Molimo da u pisanom prigovoru navedete sljedeće informacije:
  • ime i prezime korisnika usluge koji podnosi prigovor,
  • sistemski broj obveznika i objekta, šifru kupca i sl. te
  • adresu elektroničke pošte ili poštansku adresu na koju želite zaprimiti odgovor na prigovor.
 
S obzirom na vrstu prigovora, dodatno  je potrebno dostaviti podatke o:
  • obračunskom razdoblju (račun) za koje podnosite prigovor i/ili
  • okolnostima zbog kojih podnosite prigovor i datumu nastanka istih i/ili
  • poslovnici/šalteru na kojem je pružena usluga ili prodana roba u vezi koje podnosite prigovor i sl..
 
Na vaš prigovor ćemo odgovoriti u zakonskom roku od 15 dana od njegova zaprimanja, slanjem odgovora na poštansku ili e-mail adresu koju ste dostavili u prigovoru ili na adresu s koje je prigovor zaprimljen.
 
Način podnošenja pisanog prigovora na pruženu uslugu i račun povezanih društava Zagrebačkog holdinga dostupan je na sljedećim poveznicama: Gradske plinare Zagreb - Opskrba d.o.o., Gradska plinara Zagreb d.o.o. i Vodoopskrba i odvodnja d.o.o.
 
 
Način podnošenja pisane reklamacije
 
U slučaju kada je korisnik usluge nezadovoljan odgovorom stručnih tijela na pisani prigovor ili nije dobio odgovor na pisani prigovor u propisanom roku, može uputiti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača.
Povjerenstvo je nadležno isključivo za razmatranje reklamacija koje se odnose na javne usluge, sukladno važećem Zakonu o zaštiti potrošača u trenutku podnošenja reklamacije, i nije nadležno za odlučivanje o drugim zahtjevima.
 
Više o Povjerenstvu i načinu podnošenja reklamacije dostupno je na poveznici.