Odgovori na najčešća pitanja korisnika

Na sljedećim poveznicama mogu se pronaći odgovori na najčešća pitanja korisnika naših usluga na temu:

 
  • ČISTOĆA sve o uslugama podružnice Čistoća, vrstama otpada, spremnicima za otpad, odvajanju otpada

  • JEDINSTVENA UPLATNICA - obveze obuhvaćene JUP-om, mogućnosti plaćanja bez naknade, karticama i trajnim nalogom, promjene podataka o obvezniku i adrese slanja, ispravak podataka o kvadraturi stana, povrata više uplaćenih sredstava, sistemski broj obveznika,...

  • HOLDING CENTAR- što se sve može obaviti u Holding centru, koje se naknade mogu platiti karticom, preuzimanje obrazaca putem Interneta, zašto se Holding centar za korisnike ne može dobiti putem telefona,...

  • DUGOVANJA - kako saznati iznos cjelokupnog dugovanja i platiti opomenu, zašto se iskazuje dugovanje kod plaćanje računa trajnim nalogom,...

  • KOMUNALNA NAKNADA - kako se određuje komunalna naknada i može li se dobiti oslobođenje od njena plaćanja

  • UPRAVLJANJE ZGRADAMA - biranje, ovlasti i zamjena predstavnika suvlasnika, što GSKG kao upravitelj poduzima protiv neplatiša, što je pričuva i zašto se plaća, tko određuje povećanje pričuve, može li se sredstvima iz zajedničke pričuve platiti zamjena krovnih prozora
  • POTROŠNJA VODE - izmjena broja članova kućanstva za potrošnju vode, plaćanje potrošnje na temelju očitanja vodomjera, topla voda i plaćanje kod grijanja vode plinom, plaćanje naknade putem kartica
  • PLIN- reklamacije na očitanje ili procjenu stanja, dojava stanja plinomjera, ispis povijesne potrošnje, fiksna naknada
  • JAVNI GRADSKI PRIJEVOZ - besplatan prijevoz u Gradu Zagrebu, ulazak na prva vrata u autobusu, postupak u slučaju žalbe na kaznu zbog vožnje s neispravnom voznom kartom, izgubljene stvari, ...