Grupa Zagrebački holding osigurava zaštitu potrošača kroz rad zajedničkog Povjerenstva za reklamacije potrošača društava Zagrebački holding d.o.o., Gradska plinara Zagreb - Opskrba d.o.o., Gradska plinara Zagreb d.o.o. i Vodoopskrba i odvodnja d.o.o.
Pisani prigovori na usluge Grupe Zagrebački holding, rješavaju se u stručnim službama Zagrebačkog holdinga i povezanih društava, dok zajedničko Povjerenstvo predstavlja tijelo koje rješava reklamacije potrošača vezane uz javne usluge kojih su pružatelji društva Zagrebački holding d.o.o., Gradska plinara Zagreb - Opskrba d.o.o., Gradska plinara Zagreb d.o.o. i Vodoopskrba i odvodnja d.o.o.
Povjerenstvo se sastoji od sedam članova od kojih je jedan predsjednik Povjerenstva. Članovi i zamjenici članova Povjerenstva birani su na način da minimalno jednog člana Povjerenstva i njegovog zamjenika predlažu udruge (savezi udruga) za zaštitu potrošača, a preostali članovi Povjerenstva i njihovi zamjenici određuju se iz reda zaposlenih radnika Grupe Zagrebački holding.
Na temelju članka 14. Izjave trgovačkog društva Zagrebački holding d.o.o., Zagreb, Ulica grada Vukovara 41 (pročišćeni tekst od 30. rujna 2021.) i Odluke direktora društava Gradska plinara Zagreb - Opskrba d.o.o., Zagreb, Gradska plinara Zagreb d.o.o., Zagreb i Vodoopskrba i odvodnja d.o.o., Zagreb, KLASA: ZGH-01-17-1003, Ur.broj: 01-08-01-22-14 (MJ), sve u vezi članka 26. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine 19/2022), Uprava Zagrebačkog holdinga d.o.o. je, na sjednici održanoj 30. srpnja 2024. godine, donijela Pravilnik o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača.
Anita Krajnović (Korporativni servisi) |
članica, predsjednica Povjerenstva |
Tomislav Lončar (Hrvatska udruga za zaštitu potrošača) |
član, zamjenik predsjednice Povjerenstva |
Miroslav Glišić (Gradska plinara Zagreb - Opskrba d.o.o.) |
član |
Valerija Škalec (Korporativni servisi) |
članica |
Ana Glavan (Vodoopskrba i odvodnja d.o.o.) |
članica |
Mato Dabčević ("Potrošač" Društvo za zaštitu potrošača Hrvatske) |
član |
Sanja Mihaljević (Gradska plinara Zagreb d.o.o.) |
članica |
Danijela Jurakić (Korporativni servisi) |
zamjenica člana |
Tomislav Lončar (Hrvatska udruga za zaštitu potrošača) |
zamjenik člana |
Damir Komerički (Gradska plinara Zagreb - Opskrba d.o.o.) |
zamjenik člana |
Petra Gruja (Korporativni servisi) |
zamjenica člana |
Lucija Katavić (Vodoopskrba i odvodnja d.o.o.) |
zamjenica člana |
lgor Vujović ("Potrošač" - Društvo za zaštitu potrošača Hrvatske) |
zamjenik člana |
Suzana Jureško (Gradska plinara Zagreb d.o.o.) |
zamjenica člana |
Građani mogu navedenom Povjerenstvu podnijeti reklamaciju u pisanom obliku, osobno u poslovne prostorije i putem pošte na adresu:
Zagrebački holding d.o.o., Ulica grada Vukovara 41
Povjerenstvo za zaštitu potrošača
te putem elektroničke pošte na adresu:
reklamacije.potrosaca@zgh.hr i faksa: 01/6429 029.
Dodatne informacije mogu zatražiti pozivom na broj telefona 01/ 6420-038.
Pravilnik o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača
Zakon o zaštiti potrošača