Za sve upite naši agenti su dostupni svakim danom od 6 do 22 sata, a od 22 do 6 sati građanima su na raspolaganju djelatnici svih dežurnih i interventnih službi Zagrebačkog holdinga i ZET-a. Vikendom, blagdanom i državnim praznikom putem broja 072 500 400 korisnici mogu dobiti sve informacije o redovima vožnje autobusa koji polaze i dolaze na Autobusni kolodvor Zagreb te brzo i jednostavno rezervirati autobusne karte, informirati se o javnom gradskom prijevozu te zatražiti usluge svih dežurnih službi i hitnih intervencija ZGH.
Također, informacije o svim uslugama Zagrebačkog holdinga, rasporedi pokretnog ureda, odvoza otpada, opskrbi plinom i vodom mogu se dobiti na
https://holdingcentar.zgh.hr/. Na istoj stranici dostupni su i moduli e -usluga Zagrebačkog holdinga d.o.o. putem kojih građani mogu predati zahtjeve za promjenu naziva obveznika, adrese dostave računa, zatražiti preknjiženje uplate, potvrde o nepostojanju duga te pristupiti internetskim i mobilnim apikacijama Gradske plinare Zagreb - Opskrbe d.o.o, Vodoopskrbe i odvodnje d.o.o, Zagrebparkinga. Građani imaju i mogućnost predlaganja lokacije Pokretnog ureda.
Brzo i jednostavno dojavite svoj OIB sada i putem POZIVNOG CENTRA Zagrebačkog holdinga pozivom na broj 072 500 400.
Naši djelatnici odgovorit će vam na sve upite vezane za
informacije o komunalnim računima (jedinstvena uplatnica), napraviti preknjiženja uplata, dostaviti račune u pdf formatu kao i pružiti informacije o svim drugim uslugama Zagrebačkog holdinga i putem e- maila:
holding.centar@zgh.hr .
U želji za unaprjeđenjem odnosa s korisnicima ovim putem vas pozivamo da nam se javite i putem drugih kanala komunikacije. Agenti Pozivnog centra odgovorit će na sve vaše upite i putem ostalih digitalnih kanala, kao što su mobilne aplikacije Whats App, Viber (
+385 91 6471 100) i Facebook Messenger te putem društvenih mreža Facebook, Twitter, Instagram i LinkedIn. Aplikacijama se može jednostavno pristupiti putem naše web stranice
https://holdingcentar.zgh.hr/.
Uveli smo i mogućnost automatskog unosa stanja plinomjera putem tipkovnice bez čekanja u redu kao i ostavljanja glasovne poruke za dojave stanja vodomjera i plinomjera. Sve možete riješiti u nekoliko minuta, a dovoljno je slijediti glavni izbornik.
