Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se prema tarifi telekomunikacijskog operatora korisnika.
Ponuda nakladničke kuće AGM, događanja u Areni Zagreb, upravljanje gradskim grobljima, rad tržnica, turistička ponuda u objektima Vladimira Nazora, samo su neke od tema o kojima također možete razgovarati s našim agentima. |
Vaše nam je mišljenje važno!
Na isti broj možete iznijeti svoje prijedloge i primjedbe te pohvale.
Pozivni centar Zagrebačkog holdinga na raspolaganju je
24 sata dnevno, tijekom cijele godine!
Za upite o svim uslugama Grupe Zagrebački holding, o računima, stanju duga, prijavama nepravilnosti i općim informacijama naši agenti su dostupni od ponedjeljka do petka od 6 do 17 sati. Od 17 do 22 sata korisnici mogu dobiti sve informacije o redovima vožnje autobusa koji polaze i dolaze na Autobusni kolodvor Zagreb te brzo i jednostavno rezervirati autobusne karte, informirati se o javnom gradskom prijevozu, parkirališnim uslugama te zatražiti usluge svih dežurnih službi i hitnih intervencija, dok su od 22 do 6 sati građanima na raspolaganju sve interventne službe i informacije o tramvajskom i autobusnom prometu.
Vikendom, blagdanom i državnim praznikom pozivom na broj 072 500 400 korisnici mogu dobiti sve informacije Autobusnog kolodvora Zagreb, Zagreb parkinga, provjeriti stanje u javnom gradskom prijevozu te zatražiti usluge svih dežurnih službi i hitnih intervencija ZGH.
Digitalna komunikacija
Informacije o svim uslugama Zagrebačkog holdinga, trenutnom stanju u opskrbi vodom i plinom kao i rasporedi pokretnog ureda i odvoza otpada mogu se dobiti na
https://holdingcentar.zgh.hr/. Na istoj stranici dostupni su i moduli e -usluga Zagrebačkog holdinga d.o.o. putem kojih građani mogu predati zahtjeve za promjenu naziva obveznika, adrese dostave računa, zatražiti preknjiženje uplate, potvrde o nepostojanju duga te pristupiti internetskim i mobilnim apikacijama Gradske plinare Zagreb - Opskrbe d.o.o, Vodoopskrbe i odvodnje d.o.o, Zagrebparkinga. Građani imaju i mogućnost predlaganja lokacije Pokretnog ureda te dogovaranja telefonskog razgovora s agentom korištenjem web obrazaca. Stranica je prilagođena mobilnim uređajima.
Naši djelatnici odgovorit će vam na sve upite o komunalnim računima (jedinstvena uplatnica), napraviti preknjiženja uplata, dostaviti račune u pdf formatu kao i pružiti informacije o svim drugim uslugama Zagrebačkog holdinga i putem e- maila:
holding.centar@zgh.hr .
U želji za unaprjeđenjem odnosa s korisnicima pozivamo vas da nam se javite i drugim kanalima digitalne komunikacije. Agenti Pozivnog centra odgovorit će na sve vaše upite i putem mobilnih aplikacija Whats App, Viber (
+385 91 6471 100), Facebook Messenger te društvenih mreža Facebook, Twitter, Instagram i LinkedIn. Aplikacijama se može jednostavno pristupiti preko naše web stranice
https://holdingcentar.zgh.hr/.
Uveli smo i mogućnost automatskog unosa stanja plinomjera korištenjem telefonske tipkovnice bez čekanja u redu kao i ostavljanja glasovne poruke za dojave stanja vodomjera i plinomjera. Sve možete riješiti u nekoliko minuta, a dovoljno je slijediti glavni izbornik.
Brzo i jednostavno dojavite svoj OIB sada i putem POZIVNOG CENTRA Zagrebačkog holdinga pozivom na broj 072 500 400.