Pozivni centar Zagrebačkog holdinga

Jedan broj za sva pitanja o uslugama Zagrebačkog holdinga!

 
Pozivom na broj telefona 072 500 400 brzo i jednostavno doznajte sve o:
  • svim komunalnim uslugama koje su obuhvaćene jedinstvenom platnicom
  • uslugama i računima Gradske plinare Zagreb- Opskrba d.o.o.
  • odvozu otpada
  • javnom gradskom prijevozu (stanju u prometu, voznom redu, cijenama i vrstama karata ZET-a)
  • prometu u mirovanju, odnosno parkiranju (javnim garažama, parkirnim kartama i službi premještanja vozila)
  • djelovanju dežurnih i interventnih ekipa 
  • aktualnim radovima na cestama i prometnim regulacijama
  • održavanju zelenih površina i igrališta
  • svim ostalim korisnim detaljima iz portfelja usluga Zagrebačkog holdinga. 

Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema tarifi telekomunikacijskog operatera korisnika.
 
Ponuda nakladničke kuće AGM, događanja u Areni Zagreb, poslovanje Čistoće, upravljanje gradskim grobljima, pojedinosti o računu i stanju duga, rad tržnica, turistička ponuda u objektima Vladimira Nazora, dojava stanja vodomjera i detalji o opskrbi vodom, održavanje zelenih površina i igrališta – samo su neke od tema o kojima možete razgovarati s našim agentima.

Vaše nam je mišljenje važno!

Na isti broj možete iznijeti svoje prijedloge i primjedbe te pohvale.
 

Radno vrijeme


Pozivni centar Zagrebačkog holdinga na raspolaganju je 24 sata dnevno, tijekom cijele godine!
Za sve upite naši agenti su dostupni svakim danom od 6 do 22 sata, a od 22 do 6 sati građanima su na raspolaganju djelatnici svih dežurnih i interventnih službi Zagrebačkog holdinga i ZET-a. Vikendom, blagdanom i državnim praznikom putem broja 072 500 400 korisnici mogu dobiti sve informacije o redovima vožnje autobusa koji polaze i dolaze na Autobusni kolodvor Zagreb te brzo i jednostavno rezervirati autobusne karte, informirati se o javnom gradskom prijevozu te zatražiti usluge svih dežurnih službi i hitnih intervencija ZGH.

 

Digitalna komunikacija


Također, informacije o svim uslugama Zagrebačkog holdinga, rasporedi pokretnog ureda, odvoza otpada, opskrbi plinom i vodom mogu se dobiti na https://holdingcentar.zgh.hr/. Na istoj stranici dostupni su i moduli e -usluga Zagrebačkog holdinga d.o.o. putem kojih građani mogu predati zahtjeve za promjenu naziva obveznika, adrese dostave računa, zatražiti preknjiženje uplate, potvrde o nepostojanju duga te pristupiti internetskim i mobilnim apikacijama Gradske plinare Zagreb - Opskrbe d.o.o, Vodoopskrbe i odvodnje d.o.o, Zagrebparkinga. Građani imaju i mogućnost predlaganja lokacije Pokretnog ureda.


Brzo i jednostavno dojavite svoj OIB sada i putem POZIVNOG CENTRA Zagrebačkog holdinga pozivom na broj 072 500 400.

Naši djelatnici odgovorit će vam na sve upite vezane za informacije o komunalnim računima (jedinstvena uplatnica), napraviti preknjiženja uplata, dostaviti račune u pdf formatu kao i pružiti informacije o svim drugim uslugama Zagrebačkog holdinga i putem e- maila: holding.centar@zgh.hr .

U želji za unaprjeđenjem odnosa s korisnicima ovim putem vas pozivamo da nam se javite i putem drugih kanala komunikacije. Agenti Pozivnog centra odgovorit će na sve vaše upite i putem ostalih digitalnih kanala, kao što su mobilne aplikacije Whats App, Viber (+385 91 6471 100) i Facebook Messenger te putem društvenih mreža Facebook, Twitter, Instagram i LinkedIn. Aplikacijama se može jednostavno pristupiti putem naše web stranice https://holdingcentar.zgh.hr/.

Uveli smo i mogućnost automatskog unosa stanja plinomjera putem tipkovnice bez čekanja u redu kao i ostavljanja glasovne poruke za dojave stanja vodomjera i plinomjera. Sve možete riješiti u nekoliko minuta, a dovoljno je slijediti glavni izbornik.