Vodič kroz digitalne usluge Zagrebačkog holdinga

30. listopada 2020. - S obzirom na aktualnu epidemiološku situaciju te preporuke za sprječavanje širenja zaraze, donosimo podsjetnik kojim se sve uslugama Zagrebačkog holdinga može pristupiti putem digitalnih kanala. Brzi pregled usluga, dostupan je putem sljedećih linkova: E-zahtjevi / Moj račun - aplikacija za upravljanje računima Gradske plinare Zagreb - Opskrba / Moj ViO - kontrola potrošnje vode / Holding centar i pokretni ured / Korisnička podrška 24 sata dnevno / Ostvareni kontakti s korisnicima u 2019. godini
 

E-zahtjevi

 
Većina zahtjeva za administracijom usluga, koji su uglavnom i razlozi osobnih dolazaka u poslovnice podružnica i povezanih trgovačkih društava, može se generirati elektronički, pristupajući putem sustava e-Građani. 
 
Putem ovog sustava korisnicima naših usluga omogućen je pregled i upravljanje jedinstvenom uplatnicom, promjena korisničkih podataka i adrese dostave računa te slanje zahtjeva za preknjiženje preplaćenih iznosa. Detaljnije informacije pogledajte u video uputama.
 
 

Korištenjem ove usluge također sami odlučujete na koji način želite nadalje primati jedinstvenu uplatnicu.

Preporučujemo da odaberete mogućnost odjave zaprimanja računa u papirnatom obliku. 

Postupak odjave u tri jednostavna koraka prikazan je grafički u nastavku.

Odjavite zaprimanje jedinstvene uplatnice Zagrebačkog holdinga u tri jednostavna koraka. Odaberite opciju Pregled i upravljanje jedinstvenom uplatnicom, označite da ne želite primati jedinstvenu uplatnicu na adresu slanja i kliknite spremi.
 

Moj račun - aplikacija za upravljanje računima Gradske plinare Zagreb - Opskrba

Putem sustava e-Građani može se pristupiti i računima Gradske plinare Zagreb - Opskrba d.o.o. Uz uvid u trenutno stanje uplata i zaduženja te stanja plinomjera, korisnici ove usluge svoje račune za plin mogu preuzeti u pdf formatu za tri godine unatrag, dojaviti trenutno stanje plinomjera i izabrati način dostave računa. Dostupan je i kalkulator troškova pomoću kojeg se može izračunati informativni iznos potrošnje plina. Također se može predati zahtjev za mjesečni obračun potrošnje plina te poslati upit prema službi za korisnike.

Podsjećamo i da je kupcima prirodnog plina koji koriste uslugu opskrbe prirodnim plinom Gradske plinare Zagreb – Opskrba d.o.o., dostupna besplatna web i mobilna aplikacija „Moj račun“.

Uz aplikaciju „Moj račun“, potrošnju plina možete plaćati i mjesečno, sukladno vašim mjesečnim dojavama stanja plinomjera, a kako bi sačuvali okoliš, račune za potrošeni plin možete zaprimati e-mailom.

Stanje plinomjera možete dojaviti i putem govornog automata na broj: 01/6184-601 i/ili obrasca na web stranici  www.gpz-opskrba.hr, gdje su dostupne i upute za dojavu stanja plinomjera.

Upite, reklamacije, prigovore i zahtjev za promjenu matičinih podataka također možete uputiti elektroničkim putem, ispunjavanjem web obrasca. 
 

Moj ViO - kontrola potrošnje vode

Moj VIO besplatan je online servis Vodoopskrbe i odvodnje d.o.o. Omogućuje potpuni pregled i kontrolu potrošnje kao i troškova. Također omogućuje prijavu stanja vodomjera te ostale funkcionalnosti vezane uz mjerno mjesto svakog korisnika. Naknada za potrošnju vode obuhvaćena je jedinstvenom uplatnicom Zagrebačkog holdinga. 
 

Holding centar i pokretni ured

Građanima koji se ipak odluče na dolazak u Holding centar u Ulici grada Vukovara 41, pružamo usluge uz poštivanje svih epidemioloških mjera.

Holding centar od 29. lipnja ove godine radnim danom radi dvokratno, odnosno od 7 do 13:30 sati te od 14:30 do 20:30 sati, a subotom radi od 9 do 13:30 sati. Novim radnim vremenom osigurava se manji broj istovremenih posjetitelja, kao i nesmetano provođenje svih raspoloživih preventivnih mjera te epidemioloških preporuka.

Građanima je dostupan i pokretni ured - mobilna poslovnica Holding centra koja omogućuje znatno pristupačnije upravljanje uslugama po principu sve na jednom mjestu.

Podsjetimo, kroz prva tri tjedna u mjesecu Pokretni ured dolazi u sve gradske četvrti, mijenjajući naselja i lokacije prema unaprijed objavljenom rasporedu, dok je zadnji tjedan rezerviran za dolaske na adrese onih građana koji su individualni posjet prethodno ugovorili.

Ugovaranje individualnih dolazaka, osobito na adrese starijih i sugrađana s poteškoćama u kretanju, omogućeno je kroz Pozivni je centar i putem on-line obrasca na holdingcentar.zgh.hr  

Raspored je dostupan uz svaki mjesečni račun, na internetskoj stranici holdingcentar.zgh.hr, a može se doznati i kroz Pozivni centar na broju 072 500 400.
 

Korisnička podrška 24 sata dnevno

Korisnicima naših usluga na raspolaganju su različiti kanali komunikacije koje karakterizira dostupnost 24 sata dnevno tijekom cijele godine. Od osobite važnosti za dvosmjernu komunikaciju je Pozivni centar Zagrebačkog holdinga, koji osigurava cjelodnevnu dostupnost i podršku korisnicima za sva pitanja o svim uslugama Grupe putem jedinstvenog broja 072 500 400.

Agenti Pozivnog centra također odgovaraju na upite upućene putem društvenih mreža i aplikacija (Facebook, Instagram, Twitter, Chat, Viber).

Tu su još brojevi telefona za hitne intervencije, korisnički centri, pokretni ured, Holding centar koji objedinjuje sve usluge iz domene rada Zagrebačkog holdinga, e-mail adrese i ostali kontakti istaknuti na internetskim stranicama podružnica, povezanih društava i ustanove. 


Ostvareni kontakti s korisnicima u 2019. godini

Značaj dvosmjerne komunikacije s korisnicima usluga te dostupnost komunikacijskih kanala najbolje predočuju brojke. Ukupno je na razini Grupe u 2019. godini ostvareno 1.917.070 kontakata s korisnicima. Broj ostvarenih kontakata odnosi se na Pozivni centar te na one sastavnice Grupe koje ostvaruju najveći broj kontakata s korisnicima usluga i komunikacijske kanale koje metodološki prate.

Korisnička podrška i ostvareni kontakti s korisnicima u 2019. godini​



Grafički prikaz pruženih usluga Holding centra u 2019.​ godini