4. lipnja 2018. Svakodnevno osluškujući korisnike i oblikujući usluge prema stvarnim, dnevnim potrebama naših sugrađana, Zagrebački je holding prije godinu dana oformio novi – Pokretni ured.
U sada već prepoznatljivom, posebno prilagođenom vozilu, više od 15.000 Zagrepčana tijekom protekle se godine informiralo o uslugama naših podružnica ili ovisnih trgovačkih društava, neki su u svojem kvartu modificirali usluge ili bez naknade platnog prometa plaćali mjesečne račune. Od danas u Pokretnom uredu mogu se kupiti i sve vrste parkirališnih karata te preuzeti naljepnice za vozila osoba s invaliditetom.
Tijekom prve godine rada Ured je više od 500 puta dolazio u zagrebačka naselja i prešao oko 5.000 kilometara, a sve kako bi usluge Holdinga bile u najvećoj mjeri dostupne i pristupačne svim kategorijama korisnika.
„I
zvorno, želja nam je bila omogućiti starijim ili osobama s teškoćama u kretanju jednostavnije poslovanje, poslovnicu u neposrednoj blizini stanovanja i vodili smo se socijalnom politikom kakva se njeguje u gradu Zagrebu. No, izvorna se ideja počela vrlo brzo nadograđivati pa se Pokretni ured profilirao u integriranu uslugu namijenjenu svim korisnicima.“ – kazala je predsjednica Uprave Zagrebačkog holdinga Ana Stojić Deban, ističući kako će se i dalje ulagati u odnose s korisnicima i modernizaciju poslovanja.
Pokretni ured tijekom mjeseca obilazi unaprijed planirane lokacije, a rezervirano je i vrijeme za dolaske na individualne adrese korisnika kada za to postoji potreba. Kroz trideset se dana obilaze sve gradske četvrti, a iz mjeseca u mjesec lokacije se mijenjaju kako bi, koliko god je to moguće, ravnomjerno bili prisutni u svim gradskim predjelima. Raspored dolazaka dostupan je na svakom izdanju jedinstvene uplatnice te stranici sada.zgh.hr. Interes građana u svakodnevnom je porastu zbog čega je daljnji razvoj usluge neupitan.
Svim korisnicima zahvaljujemo na ukazanom povjerenju i zakazujemo susret – u vašem kvartu!