Podružnica GSKG, koja upravlja s oko 84 % stambenog fonda Grada Zagreba, već niz godina organizira rad Sektora tehničkih poslova putem 12 područnih službi koje su raspoređene po gradskim četvrtima. Na taj način se suvlasnicima i njihovim predstavnicima omogućilo da brojna tehnička pitanja vezana za zgradu rješavaju u tim ispostavama i bez potrebe dolaska u sjedište Podružnice, Savska cesta 1.
Uz Odjel ugovaranja, područne službe su aktivno uključene i u postupak sklapanja ugovora o upravljanju za nove zgrade. Tako se, uz pružanje svih potrebnih informacija, organizira tehnički pregled objekta (s pratećom fotodokumentacijom) kojim se utvrđuje trenutno stanje zgrade te se, u suradnji s predstavnikom suvlasnika, izrađuje Godišnji program upravljanja, (GPU), odnosno sva potrebna dokumentacija kod sklapanja ugovora o upravljanju.
Područne službe su iznimno važne i kod svakodnevnog funkcioniranja zgrada jer upravo su tehnički referenti i njihovi voditelji najupućeniji u stanje objekata, postojeće probleme i organiziranje njihovog otklanjanja. To znači da se po zahtjevima predstavnika/suvlasnika provode tehnički očevidi te
Zapisnicima konstatira zatečeno stanje i organiziraju radovi.
Uz redovno održavanja, putem područnih službi se obavlja i značajan dio poslova kod planiranja i realizacije većih zahvata/sanacija. Među ostalim, to uključuje:
- izradu prijedloga Troškovnika za planirane radove
- rješavanje pitanja njihovog financiranja (putem GPU-a) kreditiranjem, pozajmicama…
- organiziranje radova, njihov nadzor i primopredaja…
Posredstvom područnih službi se osiguravateljskim društvima prijavljuje šteta u zgradi/stanu te nakon priznavanju odštetnog zahtjeva, organizira potrebna sanacija.
Uz to, tehnički referenti svakodnevno komuniciraju sa suvlasnicima - odlascima na zgradu ili u uredima službi, dopisima, telefonski, e- mailom…
Detaljnije podatke o radu podružnice GSKG kao i adrese/kontakte područnih ispostava možete vidjeti na
www.gskg.hr
Podružnica GSKG