Enormna količina snijega, koja je u subotu prekrila grad i obavila ga u bijelo, prouzročila je izvanrednu situaciju u gradskom prometu, a na uklanjanju snijega angažirano je oko 2500 djelatnika Zagrebačkog holdinga. Rečeno je to na današnjoj izvanrednoj konferenciji za novinare u Direkciji Zagrebačkog holdinga. Upućena je i molba građanima da redovito čiste snijeg na nogostupima oko svojih kuća ili zgrada na što ih obvezuje Odluka o komunalnom redu. Također, upućena im je i molba da odgovorno zovu hitne službe Zagrebačkog holdinga jer zbog otežanih okolnosti djelatnici službi nisu u mogućnosti udovoljiti svim zahtjevima građana.
U želji da javni gradski prijevoz, cestovni promet i ostale komunalne usluge u ovakvim prilikama funkcionira maksimalno dobro, Zagrebački holding je već u petak počeo s pripremama za nadolazeće padaline, a u subotu, nedjelju i danas sa svim raspoloživim kapacitetima nastavio je raditi na normalizaciji komunalnog života u gradu.
Voditelj podružnice Zagrebačke ceste Alen Gospočić, čija Zimska služba čisti oko 2500 kilometara prometnica istaknuo je kako je od petka u pogonu svih 208 ekipa Zimske službe, raspoređenih u 12 baza.
- Osnovni cilj nam je bio osigurati prometnu dostupnost na mjestima i prometnicama prvog prioriteta, a to znači na mostovima, vijaduktima, policijskim postajama, bolnicama, školama, dječjim vrtićima. Nakon što su naše službe osigurale ova mjesta, u subotu, 8. prosinca krenuli smo s čišćenjem prometnica drugog prioriteta. Ove noći očekujemo novi snježni val pa je Zimska služba već četvrti dan u trećem stanju pripravnosti. Potrošeno je 2500 t soli te oko 1300 tona sipine- rekao je Alen Gospočić.
Dubravko Baričević, voditelj podružnice ZET, zahvalio je svim građanima na toleranciji, koju su pokazali ovoga vikenda, kada se javni gradski prijevoz našao pod iznimno teškim uvjetima za normalno funkcioniranje.
53 intervencije ZET-a
-Imali smo čak 53 intervencije, 11 kvarova te 3 sudara. U nekoliko navrata zbog kvarova na tramvajima stvoreni su zastoji, koje smo maksimalnim naporima naših prometnika, uspješno uklonili. Kako bi građanima omogućili bolju informiranost o stanju u tramvajskom i autobusnom prometu otvorili smo besplatnu liniju telefona 0800 200 -060 dostupnu 24 sata dnevno. O stanju u prometu redovito obavještavamo građane i putem naše
web stranice te nastojimo minimizirati teškoće u prometu koje uzrokuje snijeg- rekao je Dubravko Baričević.
Službenik za informiranje podružnice Čistoća Vinko Vučić rekao je kako je na čišćenju oko 100.000 kvadratnih metara pješačkih površina od snijega zaposleno oko 300 djelatnika Čistoće, 11 ralica te 20 kamiona. Podružnica Čistoća odgovorna je za čišćenje pješačkih prijelaza, pješačkih zona oko bolnica, kod javnih stuba.
Voditelj podružnice Zagrebparking Robert Mišeta istaknuo je kako djelatnici podružnice od petka rade na čišćenju ulaza u javne garaže te na čišćenju parkirališnih mjesta u gradu, prema točno određenom rasporedu.
-U ovom trenutku radi oko 200 radnika na čišćenju parkinga diljem grada, a organizirat ćemo i odvoz snijega nakupljenog oko parkirališta- rekao je Mišeta.
O čišćenju parkova, šetnica te tramvajskih stajališta izvijestio je voditelj podružnice Zrinjevac Igor Toljan.
-U koordiniranom radu s ostalim podružnicama čistimo i pješačke zone, a većina tramvajskih stajališta je u ovom trenutku očišćena. Do sada smo potrošili 100 tona soli- rekao je Igor Toljan.