31. ožujka 2020.Obzirom na Odluku Gradske plinare Zagreb-Opskrba o smanjenju cijene plina za krajnje kupce u kućanstvima unutar javne usluge za 5,3% u odnosu na dosadašnju cijenu, a koja se primjenjuje od 1.travnja, ovim putem molimo sve naše potrošače na području Zagreba i Bjelovara, a kojih je 300-tinjak tisuća, da sami očitaju (
crna polja) i dojave stanje plinomjera s 01.travnjem. Kako bi imali potpunu kontrolu nad svojim troškovima, molimo potrošače GPZ-Opskrbe,
osim zgrada i kuća koje su dobile markicu da su privremeno neuporabljive ili neuporabljive do mjere da se ne mogu koristiti, da samostalno očitaju stanje na plinomjerima (
crna polja) te da isto stanje dojave Gradskoj plinari Zagreb-Opskrbi
od 01.travnja do 15.travnja.2020.
Molimo cijenjene potrošače da
ISKLJUČIVO koriste sljedeće kontakte za dostavu stanja plinomjera:
Putem web-stranice GPZ-O http://www.gpz-opskrba.hr (
od 0 – 24 sata)
Putem besplatne web ili mobilne aplikacije "MOJ RAČUN" (od 0 - 24 sata)
Napomena: Samo za registrirane korisnike. Registrirati se možete na web stranicama "MOJ RAČUN" (link:
https://mojracun.gpz-opskrba.hr/login.aspx) ili preuzimanjem besplatne iOS, Android ili Windows Phone mobilne aplikacije "MOJ RAČUN" (link:
http://www.gpz-opskrba.hr/default.aspx
Putem telefona Centra za informiranje kupaca GPZ-Opskrbe: +385 1 6184-601
(ponedjeljak - petak od 8,00 do 15,00)
Kontakt telefoni GPZ 01 643 77 82;
01 643 77 83
Putem besplatanog telefona operatora distribucijskog sustava Gradske plinare Zagreb d.o.o. (govorni automat): 0800 34 45 (od 0 - 24 sata)
Putem e-pošte na adresu:
ocitanja@plinara-zagreb.hr
Sve informacije o kontaktima za dojavu očitanog stanja plinomjera, cijenama, mjesečnom računu i aplikaciji Moj račun možete pronaći na web stranicama Gradske plinare Zagreb-Opskrba (www gpz-opskrba.hr) kao i na poleđini računa.