Priopćenje za javnost - Trajni nalozi

03. svibnja 2019. - Dio korisnika usluga Zagrebačkog holdinga je tijekom uvođenja novih modela trajnog naloga plaćanja tzv. izravnog SEPA terećenja, zaprimio od strane Zagrebačke banke pisanu informaciju o otkazu „usluge izravnog terećenja u korist primatelja plaćanja Zagrebački holding d.o.o. – podružnica Čistoća“.

Radi se o klijentima koji su u trenutku formiranja jedinstvene uplatnice - JUP-a (tijekom proteklih godina) imali ugovorene trajne naloge samo za račun Čistoće, a od trenutka formiranja JUP-a su tu uslugu Čistoće plaćali nadalje u sklopu jedinstvene uplatnice. Banka je tada trebala uputiti klijenta da otkaže te stare trajne naloge, jer se isti neće više koristiti (i ne postupa se zaista po njima od tada), ali kako to nije učinjeno tada – formaliziran je otkaz dopisom koji je upućen ovih dana.
 
Uz ispriku zbog neželjene situacije i mogućeg krivog tumačenja ovakve pisane obavijesti, želimo vas izvijestiti kako su sve usluge izravnog terećenja trajnog naloga korisnika Zagrebačke banke, a u korist Zagrebačkog holdinga (jedinstvene uplatnice) i nadalje aktivne, odnosno kako ne dolazi do prekida u kontinuitetu automatizirane naplate usluga sadržanih na jedinstvenoj uplatnici.
 
Svi korisnici usluga podružnice Čistoća, koji su na kućne adrese zaprimili ovakve pisane informacije od strane Zagrebačke banke, a koje su mogli krivo protumačiti, na kućnu će adresu dobiti individualno pismo isprike.
 
Nadajući se kako vam nismo prouzročili veće neugodnosti, još se jedanput ispričavamo te za eventualna pitanja stojimo na raspolaganju na broju Pozivnog centra 072 500 400.