20. studenog 2015. Gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić i predsjednica Uprave Zagrebačkog holdinga Ana Stojić Deban jučer su sa suradnicima obišli novi pozivni centar Zagrebačkog holdinga, a na broju telefona
072 500 400 svi zainteresirani građani mogu dobiti informacije o svim naknadama sadržanima u jedinstvenoj uplatnici, i to tijekom
cijeloga radnog dana od 7 do 20 sati ali i subotom od 8 do 13 sati.
Privremeni pozivni centar počeo je s radom u kolovozu, ponajprije zbog povećanog interesa građana i to najviše prema podružnici Čistoća, istaknula je predsjednica Uprave Holdinga Ana Stojić Deban. Kako se čulo, informacije su postale znatno dostupnije građanima, a cilj je uskoro uspostaviti suvremenu tehnološku platformu integrirane komunikacije s korisnicima s jedinstvenim pozivnim brojem za informacije o svim uslugama koje Zagrebački holding pruža građanima.
Zadovoljan viđenim, gradonačelnik Bandić rekao je kako ljudi moraju imati informaciju što plaćaju i zašto, te će to ovdje i dobiti, posebno se osvrnuvši na činjenicu da se najveći broj od čak i do 7.000 upita dnevno, odnosi na promjenu modela naplate odvoza otpada.
Na telefonskom broju Posebnost naspram sličnih centara je ta da sve pozivatelje, koji upute poziv izvan radnog vremena, agenti sljedeći radni dan povratno nazivaju, kako bi sva pitanja korisnika bila odgovorena.
GALERIJA
Fotogalerija
1/6