30. kolovoza 2016. Pozivni centar Zagrebačkog holdinga, od četvrtka, 1. rujna radit će 24 sata dnevno, tijekom cijele godine.
Rezultat je to sve intenzivnijeg razvoja odnosa s korisnicima, a s obzirom na to da djelatnosti i aktivnosti podružnica traju kroz cijeli dan, želja je Društva građanima osigurati kontinuiranu podršku.
Podsjetimo, pozivom na jedinstveni broj
072 500 400 mogu se dobiti sve informacije o javnom prijevozu, računima i komunalnim uslugama koje se naplaćuju putem jedinstvene uplatnice, kao i mnogim drugim djelatnostima iz portfelja Društva. Intenzivno se radi i na uvođenju dodatnih komunikacijskih kanala te proširenju postojećih usluga.
Također, nakon uspješne i vrlo dobro prihvaćene eksperimentalne faze, Zagrebački holding od 1. rujna osigurava i stalnu izravnu komunikaciju građana s menadžmentom tvrtke. Svakog radnog dana na pozive će od 12 do 13 sati odgovarati voditelji podružnica, direktori povezanih društava ili čelnici pojedinih poslovnih područja.
„Ovime samo potvrđujemo kako smo istinski servis građanima. Osluškujemo potrebe naših korisnika, a linije Pozivnog centra obostrano su informativnog i edukativnog karaktera. Na taj se način kvalitetnije prilagođavamo potrebama sugrađana.“ – kazala je predsjednica Uprave Zagrebačkog holdinga Ana Stojić Deban.