Naručivanje odvoza glomaznog otpada moguće i putem aplikacije RazvrstajMojZG

1. veljače 2025. Podružnica Čistoća u sklopu javne usluge odvozi glomazni otpad s kućnog praga građanima Zagreba do dva puta godišnje, a od sada, tu je uslugu moguće naručiti i putem mobilne aplikacije RazvrstajMojZG.
 
Riječ je o novoj mogućnosti naručivanja usluge odvoza glomaznog otpada, čime se dodatno pojednostavljuje proces.
Svi registrirani korisnici aplikacije RazvrstajMojZG to mogu napraviti u svega četiri koraka. Naručivanje je jednostavno: potrebno je odabrati opciju “Zahtjev za odvoz glomaznog otpada”, potom definirati količinu glomaznog otpada za koju je potreban odvoz te unijeti kontakt podatke za primanje povratne informacije o datumu odvoza glomaznog otpada. 
 
Aplikacijom RazvrstajMojZG koristi se više od 72.000 građana, a sadrži informacije o rasporedu pružanja usluge odvoza komunalnog otpada, edukativni sadržaj o pravilnom načinu odvajanja i zbrinjavanja otpada te ostale informacije vezane za javnu uslugu koju pruža podružnica Čistoća. 
 
Sve veći interes za uslugu odvoza glomaznog otpada i reciklažna dvorišta 
 
Usluga odvoza glomaznog otpada može se naručiti od 1. veljače do 1. prosinca svake godine i putem fizičkih obrazaca koji su građanima poslani na kućne adrese te e-Zahtjeva dostupnog na web stranici Podružnice Čistoća. Neovisno o načinu slanja zahtjeva, podružnica Čistoća u što kraćem roku, najviše 20 dana od dana zaprimanja urednog zahtjeva, dostavlja odgovor s terminom odvoza glomaznog otpada.
 
Posljednjih godina, bilježi se porast interesa građana za zbrinjavanje glomaznog otpada u sklopu javne usluge podružnice Čistoća. U 2024. godini zaprimljeno je više od 21.400 zahtjeva za odvoz glomaznog otpada, odnosno 46 posto više u odnosu na 2022. godinu, dok su građani na reciklažna dvorišta odložili preko 7 380 tona glomaznog otpada, što predstavlja povećanje od 100 posto u odnosu odložene količine 2022. godine. Podsjećamo da su navede usluge Podružnice Čistoća uključene u cijenu javne usluge za građane.