13. ožujka 2020. Poštovani korisnici!
U svrhu prevencije, savjetujemo vam da u nadolazećim danima sve aktivnosti koje se odnose na upravljanje uslugama Zagrebačkog holdinga i ovisnih trgovačkih društava realizirate putem naših digitalnih kanala.
Osigurana je kontinuirana telefonska podrška kroz Pozivni centar i broj 072 500 400. Naši su agenti dostupni 24 sata dnevno!
Putem internetske stranice
holdingcentar.zgh.hr možete pristupiti elektroničkim uslugama i na taj način podnijeti sve vrste zahtjeva. Dokumentaciju, odnosno predstavke možete dostaviti i putem elektroničke pošte
holding.centar@zgh.hr .
Preporučujemo vam da plaćanja realizirate internetskim bankarstvom.
Također, podsjećamo kako su dostupne i mobilne aplikacije koje možete preuzeti s korisničkih stranica.
U slučajevima kada je dolazak u neke od poslovnica neophodan i neodgodiv, nastavno na objavljene preporuke Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, molimo - red pričekajte na udaljenosti od drugih posjetitelja ili u zoni korisničkog centra.
Zagrebački holding, kao odgovorno trgovačko društvo, poduzima sve potrebe mjere u skladu s preporukama resornih gradskih i nadležnih nacionalnih tijela te prati sve smjernice na području prevencije i epidemiološke situacije koja se odnosi na koronavirus!
Sve informacije, upute, protokoli i smjernice te aktualnosti vezane za koronavirus mogu se pronaći i na službenim mrežnim stranicama
Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, Ravnateljstva civilne zaštite,
Ministarstva zdravstva,
Ravnateljstva civilne zaštite te
Ministarstva vanjskih i europskih poslova
Koronavirus - najnoviji podatci
HZJZ je 1. ožujka
otvorio stranicu s najnovijim podatcima o bolesti COVID-19 te
stranicu s najnovijim preporukama u vezi koronavirusa. Na njoj je objavljena
Uputa za poslodavce i radnike vezano uz nCoV bolesti.
Hvala vam na razumijevanju!