Mjere opreza u korisničkim centrima!



13. ožujka 2020.
Poštovani korisnici!
 
U svrhu prevencije, savjetujemo vam da u nadolazećim danima sve aktivnosti koje se odnose na upravljanje uslugama Zagrebačkog holdinga i ovisnih trgovačkih društava realizirate putem naših digitalnih kanala.
 
Osigurana je kontinuirana telefonska podrška kroz Pozivni centar i broj 072 500 400. Naši su agenti dostupni 24 sata dnevno!
 
Putem internetske stranice holdingcentar.zgh.hr možete pristupiti elektroničkim uslugama i na taj način podnijeti sve vrste zahtjeva. Dokumentaciju, odnosno predstavke možete dostaviti i putem elektroničke pošte holding.centar@zgh.hr .
 
Preporučujemo vam da plaćanja realizirate internetskim bankarstvom.
 
Također, podsjećamo kako su dostupne i mobilne aplikacije koje možete preuzeti s korisničkih stranica.
 
U slučajevima kada je dolazak u neke od poslovnica neophodan i neodgodiv, nastavno na objavljene preporuke Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, molimo - red pričekajte na udaljenosti od drugih posjetitelja ili u zoni korisničkog centra.
 
Zagrebački holding, kao odgovorno trgovačko društvo, poduzima sve potrebe mjere u skladu s preporukama resornih gradskih i nadležnih nacionalnih tijela te prati sve smjernice na području prevencije i epidemiološke situacije koja se odnosi na koronavirus!

Sve informacije, upute, protokoli i smjernice te aktualnosti vezane za koronavirus mogu se pronaći i na službenim mrežnim stranicama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo,  Ravnateljstva civilne zaštite, Ministarstva zdravstvaRavnateljstva civilne zaštite te Ministarstva vanjskih i europskih poslova
 
Koronavirus -  najnoviji podatci
HZJZ je 1. ožujka otvorio stranicu s najnovijim podatcima o bolesti COVID-19 te stranicu s najnovijim preporukama u vezi koronavirusa. Na njoj je objavljena Uputa za poslodavce i radnike vezano uz nCoV bolesti.

 
Hvala vam na razumijevanju!