16. listopad 2012. Zbog velikog broja opomena pred ovrhu (za komunalnu naknadu i naknadu za uređenje voda),
Centar za korisnike je od sredine svibnja bio doslovno zatrpan velikim brojem upita građana. Od 1. lipnja do danas, s njihove e-mail adrese
centarzakorisnike@zgh.hr , odgovoreno je na 4893 e-mail upita.
Sadržaj upita najčešće se odnosi na poslovanje nekoliko podružnica Zagrebačkog holdinga d.o.o., a građani u jednom e-mailu postavljaju i po nekoliko pitanja. Upiti se najčešće odnose na jedinstvenu uplatnicu (80%) koju čine naknade znatnog dijela usluga Zagrebačkog holdinga. Riječ je o komunalnoj naknadi, naknadi za uređenje voda, naknadi za odvoz komunalnog otpada, naknadi za potrošnju vode te pričuvi. Ostatak upita odnosi se na razne reklamacije, u nadležnosti pojedinih podružnica.
Kako bi svaki građanin dobio cjelovit odgovor na postavljena pitanja, djelatnici Centra za korisnike moraju kontaktirati nekoliko različitih adresa, a rezultat njihova rada je stručan odgovor u najkraćem mogućem roku.
Ovih dana je u tijeku slanje opomena za odvoz komunalnog otpada pa u Centru za korisnike očekuju veći broj upita građana.
Uvođenjem e-mail adrese, Centar za korisnike je uvelike uštedio vrijeme korisnika usluga Zagrebačkog holdinga jer u Centru odgovaraju na svaki upit u kratkom vremenu s preciznim i ažurnim podacima koje zanimaju građane.