Centar za korisnike Zagrebačkog holdinga godišnje posjeti oko 240.000 građana

7. travnja 2016. Prema službenim podacima o sveukupnoj posjećenosti građana Centru za korisnike u Vukovarskoj 41, na mjesečnoj razini u Centar dolazi njih oko 20 tisuća, dok je na godišnjoj razini zabilježen dolazak čak 240 tisuća građana.

Također je analizirana i najveća mjesečna posjećenost građana koja se bilježi između 10. i 20. u mjesecu, s obzirom na datum dospijeća jedinstvene uplatnice, koji je 15. u mjesecu.

Usluge i informacije iz djelatnosti svih podružnica i ovisnih društava Zagrebačkog holdinga koje nudi Centar za korisnike i koje građani mogu obaviti na jednom mjestu, su sljedeće:
  • platiti, bez naknade, jedinstvenu uplatnicu, utrošak plina, godišnju grobnu naknadu, utrošak vode; plaćanje se može izvršiti na blagajnama, kao i na samouslužnom uređaju za plaćanje
  • dobiti ispisane uplatnice po pojedinim naknadama te prijepise računa
  • informirati se i dobiti upute o svim naknadama u sustavu jedinstvene uplatnice  (utrošak vode, komunalna  naknada, naknada za uređenje voda , naknada za odvoz komunalnog otpada, zajednička pričuva - ukoliko je zgrada na održavanju kod Gradskog stambenog komunalnog gospodarstva );
  • informirati se o stanju duga
  • predati prigovore i reklamacije u svezi svega navedenog
  • predati dokumentaciju o promjeni  vlasništva
  • na zahtjev se izrađuju i Potvrde o iznosu plaćenih naknada  (u svrhu produljenja ugovora o najmu stana, dokaza o podmirenim obvezama plaćanja  i sl.).


U prostoru Centra nalaze se i šalteri ZET-a (gdje se mogu predati zahtjevi za izradu karata te obaviti kupnja karata), kao i blagajna ZG parkinga.

Pozivom na broj telefona 072 500 400 svi zainteresirani građani mogu tijekom cijeloga radnog dana, od 7 do 20 sati ali i subotom od 8 do 13 sati, dobiti informacije o svim naknadama sadržanima u jedinstvenoj uplatnici. 

Dodatnim načinom komunikacije CZK odgovara i na brojne  e- upite  iz široke lepeze poslovanja na  e-adresi centarzakorisnike@zgh.hr