Kontakt centar ZET-a, u srijedu, 29. svibnja, obilježava 4. godišnjicu osnutka i rada. Vozni redovi, stanje u prometu, cijene usluga i vrste karata, najčešće su teme o kojima su korisnici naše usluge komunicirali s operaterima. Bilježimo i pritužbe, osnovane i neosnovane, na rad, prvenstveno vozača i kontrolnog osoblja, no, raduje nas i svaka pristigla pohvala.
Tijekom prošle je godine zamijenjen dio telekomunikacijske infrastrukture Kontakt centar ZET-a te su izmijenjenim protokolom rada i integracijom linija s digitalnim sustavom udvostručeni telefonski kapaciteti Ureda za odnose s javnošću, a time smanjeno vrijeme čekanja na javljanje operatera.
Na šest linija prihvaćaju se pozivi s jedinstvenih brojeva
0800 200 060 (pohvale, prijedlozi i prigovori), i
060 100 001 (aktualne informacije o prometu i uslugama - cijena poziva s fiksne linije 1.16 kn/min, s mobilne 2.36 kn/min, PDV uračunat, operator: HT d.d., Savska cesta 32, Zagreb).
„Ured za odnose s javnošću ZET-a, kroz dan, samo telefonskim putem, zaprimi više od tisuću upita čime se pridonosi kvaliteti usluge koju pružamo. Zadaća nam je biti što učinkovitiji, pružiti brzu i točnu informaciju pa ćemo zato i dalje raditi na razvojnome trendu njegovanja odnosa s javnošću, uvođenja novih i naprednijih telekomunikacijskih tehnologija i usluga te tako doprinositi kvaliteti prijevoza. Pred nama je redizajn internetske stranice s novim sadržajima i informacijskom strukturom, ali i ostali modeli informiranja putnika“ – rekao je šef Ureda za odnose s javnošću, Tomislav Jurić.
Kontakt centar ZET-a dostupan je radnim danom od 7.30 do 20 sati.