Tramvajski promet je redovit, dok pojedine autobusne linije prometuju uz privremene izmjene i moguća odstupanja od reda vožnje.
O javnom gradskom prijevozu možete se informirati na web stranici ZET-a.
Sukladno odabiru novog prijevoznika za lokalne linije na velikogoričkom području, od ponedjeljka, 1. srpnja, ZET prestaje pružati uslugu na autobusnim linijama 302, 303, 304, 305, 309, 319, 321, 322, 323, 324, 325, 326 i 335.
Zbog radova na sanaciji tramvajskog kolosijeka na Savskom mostu, autobusi linije 108 (Glavni kolodvor - Savski most) će od petka 21. lipnja u 7 sati do očekivanog završetka radova u utorak, 16. srpnja prometovati djelomično izmijenjenom trasom u smjeru Glavnog kolodvora.
Korisnike ljubazno molimo za razumijevanje.Kako biste platili Vaše račune prema potrošnji, dovoljno je stanje vašeg plinomjera dojaviti putem jednostavne aplikacije MOJ RAČUN dostupne na web stranici Gradske plinare Zagreb - Opskrbe d.o.o. Potrebno je upisati ŠIFRU KUPCA I ŠIFRU OMM-a te zatim upisati aktualno stanje plinomjera.
Kako bismo vam omogućili bržu, efikasniju i kvalitetniju komunikaciju također Vam nudimo mogućnost da putem aplikacije MOJ VIO brzo i jednostavno provjerite i prijavite potrošnju vode, provjerite stanje vaših računa, preuzmete račun u pdf formatu te koristite ostale funkcionalnosti vezane uz mjerno mjesto korisnika usluge.
Dodatno, stanje plinomjera i vodomjera možete dostaviti i putem govornog automata Pozivnog centra na broju 072 500 400 i bez razgovora s agentom. Dovoljno je nakon odabira odgovarajuće opcije u izborniku izgovoriti osobne podatke i šifru kupca te stanje brojila. Također, stanje plinomjera moguće je dostaviti i unosom stanja putem tipkovnice: u izborniku odaberite opciju 4 te nakon toga u podizborniku opciju 3. Nakon što putem tipkovnice unesete šifru kupca potrebno je samo utipkati stanje Vašeg plinomjera.